Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

η διδαχή

















Προκαλούσαν μου
υποσυνείδητη δυσθυμία
οι επισκέψεις σου
Μετά από χρόνια -
κι ό, τι συγκέντρωσα
απ’ τις εποχές εκείνες
να στήσω ώρες ξανά –
μετρώντας χάπια που
ήπια και
σχεδίες που
ναυάγησα
Μετρώντας πατερίτσες
και φαρμακεία..
Τότε,
μετά από
χρόνια κατάλαβα -
Είδα, δηλαδή -
το δωμάτιό μου
που είχε
λιγοστέψει και
θυμήθηκα που
ερχόσουν με
άδεια μάτια που
με λήστευαν και
άδεια
αγκαλιά που
με ψάρευε σ’
εκείνο το
γαλάζιο που
νόμιζα θάλασσά μου
κι ήταν βιτρίνα του
Γκρεμού...
Στη μανία σου δε
τη σαρκοβόρα
πώς να δεις
ότι του Ηφαίστου η
Φωτιά ήταν η
ύπαρξή μου, και
μπορούσα στο
πρώτο το σκίρτημα
των ανέμων, να
ξαναστήσω το
χρονομέτρη του
εαυτού μου -;-..
-Για ΄μένα
μάθημα
Για ΄σένα
πανωλεθρία..
Έχω τώρα
να ενισχύσω την
αχίλλειο πτέρνα μου
και να
διδάξω για
την έπαρση της
Κακίας
στη μυθωδία του
Προμηθέως μου..